helgen


I fredags  var först Jennie här, ( Beri svek, din jävel! men men.. ej bra att sova för länge har vi märkt) sen kom jimmyboy hit och vi chillade bara framför en film och somnade jävligt fort. Brukar bli så på fredagar, även om man inte går i skolan så är man skittrött på fredagar, och då ska man inte ens nämna söndagar.

Men i lördags kom Madde och hennes familj hit, me like! Vi satt och bara pratade till tusen, snacka om turbokäft på alla. Inte konstigt att Jimmy var tvungen att vila öronen lite haha. Men men.. roligt var det i alla fall. Och Jimmy fick för sig att JAG skulle bada, men det kan jag ju bara tala om att det tänkte jag inte göra! Jävla evig kamp det där, men han lyckades inte att putta i mig. Tjejer vinner alltid, vi är för jävla bra!

Idag har Ellen kommit hela vägen hit! Känner mig VIP, vilket jag borde eftersom jag är så jävla bra. Jag och hon bestämde oss iaf för att träffa Linnea och Erik and off we go! Dom jävlarna kunde ju inte bättre än att gömma sig i skogen.. jag menar sååååååå B assåå, hallåååå? vilka tror dom att dom är? Men vi hittade dom och terroriserade dom ett tag, sen ringde Ellens prins oss eller vi ringde honom.. kommer inte ihåg, men det är oväsentlig information.. Så vi mötte upp honom. Rooooligt vaaa? :D Och nu sitter jag här, ensam... Men imorn kommer Danne och då blir det andra bullar!


Trött tjej ska ligga i sängen, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0