hey



idag så ska Guzman komma hit och schteka! Han var fortfarande full när jag snackade med honom i morse så det lär bli kul att se honom nu. Sen ikväll blir det bio, med Guzman, Siri och lite kompisar till Guzman, lär bli jävla roligt!

Jaja, dom senaste dagarna har varit en berg och dalbana i mitt känslomönster. Men jag har bestämt mig att inte låtas trycka ner av vad folk tror om mig, för det är dom som trycker ner sig själva genom att tro saker som inte är sanna. Så jag har valt att lägga dom åt sidan och fokuserat på dom som får mig att må bra!

Som i söndags var jag med Jojjo, vi satt bara och deppade i våra egna världar, så vi bestämde oss för att åka in till stan en stund och där träffade vi Mela och Dagny.. Jävla trevlliga tjejer det där. Dom satt och drack vin och käkade glass på en restaurang, snacka om att det vattnades i munnen på både mig och Jojjo, men vi drog oss hemåt efter en stund. Jag tror att det aldrig har varit så jävla skönt att sova! Jag var riktigt trött, och det var bland det bästa jag nåonsin har gjort, att gå och lägga mig!

I måndags träffade jag Jennie och Leila, och om det inte går bra att prata ut med dom, så vet jag inte vad man ska vända sig. Gud vad jag tycker om er! Ni bryr er inte om så man har förstört hela världen, ni lyssnar, förstår och peppar! ME love! Vi chillade iaf lite vid poolen, snackade, njöt av livet och jag vet inte vad. Senare på kvällen får jag ett sms av Linnea som frågar om vi ska ta en promenad! OERHÖRT MYCKET JA kände jag i hela kroppen, så naturligtvis blev det en långpromenad med Linnea där vi pratade om allt och inget, brukar bli så!

Sen igår kom min prins till mig efter att jag hade varit hos tandläkarn för att checka tandställningen. Vi låg och tittade på en engelsk kriminalserie och mös med choklad och mjukisakläder tills vi gick och lade oss och somnade som nuttepluttar, Fy fan vad jag älskar att sova och vara med dig! Du får mig att känna mig hel och är en kille där jag inte låter någon del av mig att stanna inne. 100 % mig själv med dig helt enkelt, otroligt skönt! 2 år och 4 månader! <3

Resten av veckan lär bli jävla trevlig. På fredag ska jag träffa Bibbi, för länge sen det blev så! Men vi lär se vad vi gör, vädret kan ju inte anpassa sig efter oss, så vi har ju inget annat val än att anpassa oss efter det! Men det lär bli roligt, hon har någon happyhormon i sig som smittar av sig så i närheten av henne blir det bara skratt!

Lördagen ser ut som så att familjen Lidbäck kommer hit. Jag ser framför allt fram emot att Madde kommer. Prinsen kommer även att dyka upp då! ME LOVE JIMMYBOY! <3

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0