idag



Idag ska jag träffa Sandra och Tess är det tänkt. Om Sandra kan sätta lite fart. Som sagt, jag gillar inte att låta som en arab, men jalla jalla till alla sega människor som får tiden att stanna! Det ska i alla fall bli kul att träffa dom, har inte gjort det sen skolavslutningen, så vi har mycket att ta igen :)

Sen om vårdcentralen har öppet (hoppas inte!) ska jag och mamma gå och vaccinera oss mot TBE. Nyttigt ska det tydligen vara, jag fattar då inte nöjet med att få en nål instucken i sig. Nej fy fan för det här med sprutor. Jävla påhitt folk kommer på. Jag orkar inte sprutor, men det är säkert bra för något. Vi får la se hur det blir.. Undra om jag är en vaccinerad tjej när jag går och lägger mig idag. Den som lever får se.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0