whaaaaat a weekend!


HAHAHAHAHA SÄGER JAG BARA! Minst sagt jävligt okej helg alltså.

I fredags var jag med Guzman och några av hans kompisar, sen kom Sebbe på att vi skulle åka till Edsberg och jag säger bara sagt och gjort. Väl i Edsberg blev det fylla med jävla trevliga människor. Det var jävligt okej, på vägen hem fastnade jag en stund i Norrviken också, allt var wonderful tills det började regna och jag fick vänta i en halvtimme på nästa tåg eftersom jag är så otroligt bra och missar precis tåget. Fyfan, ibland orkar jag inte att vara så jävla bäst..

I lördags, ja.. vad fan gjorde jag egentligen? Jävligt mycket, jag träffade Sandra och Malin och vi var här i Väsby och gratisfyllade oss. Väldigt okej det med. Gratis är alltid gott, that's the way it is! Och i söndags var jag.. pigg för två, men vad gör man inte?

AIK tog dubbeln, hörde jag på Jojjo när hon ringde mig i lördags, grattis, eller nåt.. Jag är ju sååååå involverad i det där bara, helt sjukt intresserad, ni ska bara veta.. Eller inte

SHIT happens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0